Wednesday, May 27, 2009

utk para peminatku..heee

perrhh lama giler aku x ceburkan diri kat blog nie.maklumla sejak dh ada family sendiri pastu ngan keje yg semakin merumitkan buatkan aku xde masa nk ltk entry2 kt blog nie.so kepada peminat2ku diluar sana terutamanye cik nyah jgnla terasa ati.sesungguhnye dirimu terlalu berharga...hahahahaha...mendala aku melalut nie...hehehe...

dari pagi td smpaila skrg nie aku terasala bosan,sakit ati,sakit kaki,sakit tangan,sakit mata n segala2nye sakit.bkn apa aku mmng xde mood arinie.mood aku nie selang seli.kalo isnin ok..slasa lak x ok...pastu rabu ok blk..kamis lak "KO"emp...maklumla spesis terlindung...hehehe...bak kata pak cik angkat aku si lefthended tue (ntah bila masa ntah..hehehehe)...payah nk jaga aku nie..tp xpe aku berharap org yg jaga aku tue bersabar ngan kerenah aku yg ala2 rock n sentimentel nie...hahahahaha....okla nie saja entry aku utk jam 12.35pm.nntikan entry yg selanjutnye...:)

3 comments:

  1. hahass yekk sayep sedau diri sayep amat lah berharga..
    auuuuwwWWW~~ ;ppp

    ReplyDelete
  2. tu dulu ko mmng ada harga.skrg ekonomi dh gawat so harga ko pon dh turun 85% hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    apa byk nau 85%??
    kurang sket taleh aa tokey??
    kakakka

    ReplyDelete