Wednesday, May 27, 2009

promosi muka2 br dlm pencarian myhero utk cik nyah..heee


nie muka anak buah aku,namanye alif nazmi ryan.baby nie lelaki ok....tp kekadang aku tgk cam muka p'puan.tp nk heran apakan alif...dh besar jd lelaki yg sejati n beriman ok...hehehe.mempunyai sepasang mata,sepasang tangan,sepasang kaki,hidung n mulut.normal r tue kan.dh besar nnti mesti ensem..:)

yg nie pulak aku x tau anak sapa.aku main ambil jew gmbr dia.aku ambil gmbr bdk nie masa kenduri kt umah staff tmpt aku keje.tp baby nie adala lelaki...aku dh check dia mmng lelaki.
sama jugak mcm peserta diatas...mempunyai sepasang mata,sepasang tangan,sepasang kaki,hidung n mulut.cuma aku pelik tgk bdk nie...bdk nie pon pelik gak tgk aku.tgk mata dia..hahaha...baju baby nie cam p'puan.napala ibu dia pakaikan bj camnie..ish3...

u/p:cik nyah..ok ko blh pilih mana yg seswai jd bf ko...hahahahahaha

4 comments:

  1. hahahaha ni program reality show kee?? :pp oke, sy telah membuat keputusan. sy memilih hero yg pertama kerana dia adalah ank buah saudari jadi apa salahnya kalo sy merapatkan lagi tali silaturrahimmmmm
    kakakakak
    lalalal~~ ;pp

    ReplyDelete
  2. ko pilih ank buah aku??ish3 xyah r ko ambil r bdk yg no2 tue.hanya 2org je bakal jejaka yg telah disenarai pendekkan..hehehe

    ReplyDelete
  3. ya lorr
    dah ko senaraikan 2 org je.. aku pilih aa ank buah ko..
    jeless~~
    hak3xx

    ReplyDelete
  4. anak buah aku x seswai ngan ko..hahaha

    ReplyDelete