Sunday, May 31, 2009

1st day dimuar

arinie ari pertama aku jejakkan kaki ke bumi muar..hehehe...camla aku br pertama kali dtg kat muar.hee..pepagi lg dh kuar umah kekonon takot sesat.rupanye senang jew jln.tue pon sbb aku mengunakan jln darat (jln tar) kalo guna jln air mmng sesat aku arinie..hahaha.smpai kat depan ofice kol 7.15pg.perhhh mmng tersangatla awl aku dtg keje.blh masuk malaysia book of record r camnie.dlm malaysia aku r staff yg paling awl dtg ofice..hehehe..perasan jew lebey.hmpir 1jam setengah aku duduk dlm kete tggu staff kat cnie dtg.tp tersgtla hampe ish3.diaorg dtg jam nk hmpir2 genap kol 9pg.peot aku punyela lapar.dr umah x mkn.kekonon nk bfast r ngan staff kat cnie.tp diaorg lak dtg lmbat.xpe2 aku peot aku blh bersabar ari pertama kan:)

cam biasala pg nie aku cam staff br yg br nk lapor diri.padahal aku dh lama keje kat insurance nie.pagi nie aku cam skema ckit r,maklumla belom ada kwn lg:( dh tue pulak mood aku pon arinie kureng ckit,mcm2 perasaan ada pg nie.peot tgh lapar,mengantok,malas nk dtg keje pon ada gak nie.maklumla ari isnin kan.teringgt kat staff2 hq.kalo pepagi cam nie dept.aku byk yg lepak kat cafe utk menghiburkan ati.tp aku....tersgtla pilu:(

hehehehe..teremosi la pulak.saja nk meluahkan perasaan kat blog nie.nk citer kt sapa lg.lepaskan geram kat dlm nie r.apa korang fikir aku xde perasaan kew...heheheehe...k la bersmbung ke entry akan dtg..zaassss....

No comments:

Post a Comment