Monday, March 2, 2009

nur atirah..


tanggal 18/02/2009 aku dpt sorg lg sepupu br.
igtkan dh xde sepupu br lg..sbb aku fikir sume mak sedara aku dh ala2 veteran..(warga emas)..hehehe..sapa lg mak su aku ler..17thn kawen xdpt anak...akhirnye berjaya jugak usaha pak su aku..hahahaha..sepupu br aku tue diberi nama nur atirah bt osman..kehadirn nur atirah nie d sambut ngan meriah skali...buat kenduri 3 ari beturut2..maklumla 17thn kawen xde ank..tetiba jew ada anak..tu namanye kuasa tuhan:) aku pon menyibuk skali bergambr ngan dak kecik nie...mula2 tu takot nk dukung...skali jd berani..tue pon ada kuasa halus yg dtg dr blakang aku memberi kate2 smanggat..hehe

3 comments:

  1. weyhh
    asl dak tecik tu tak pandang cmra weyy
    dia pandang mana tu??
    hehhe

    ReplyDelete
  2. dia pandang tmpt menghasilkan susu..hahaha..sengal jew ko nyah.

    ReplyDelete